unideco
Vilniuje įsikūręs, jau penkiolika metų sėkmingai veikiantis statybinių ir apdailos prekių parduotuvių centras „Medžio centras“ ruošiasi permainoms. Atsižvelgdama į paklausą ir naujausias tendencijas, nuo kitų metų šį centrą valdanti UAB „MC Grupė“ atskiria statybinių medžiagų ir namų apdailos sritis, pristatydama visiškai naują namų apdailos prekybos centrą UNIDECO. Su naujuoju apdailos prekybos centru įmonė taikysis į vidurinį segmentą, kuriame šiuo metu mato ne pilnai užpildytą nišą.


UAB „MC Grupė“ naujajame namų apdailos prekybos centre UNIDECO pirkėjams pasiūlys platų įvairiausių namų apdailai reikalingų prekių asortimentą – grindis, duris, plyteles, santechniką, tapetus, langų uždangas, šviestuvus ir kita. Tuo tarpu „Medžio centras“ toliau specializuosis statybinių medžiagų srityje.
Pasak UAB „MC Grupė“ valdybos pirmininko Audriaus Mockaus, sritis nuspręsta atskirti matant didelį jų abiejų potencialą.
„Vilniaus nekilnojamojo turto rinka pastaruoju metu labai aktyvi: statoma daug naujų individualių namų, kyla nauji daugiabučių kvartalai. Daug kas atsinaujina senesnius būstus. Jau kurį laiką pastebime, kad kuriantis ar atnaujinant būstą vis dažniau nutariama investuoti į kokybiškas statybines bei apdailos medžiagas. Vis daugiau žmonių supranta, kad ilgalaikėje perspektyvoje tai atsiperka“, – teigia A. Mockus.
Naujasis apdailos prekybos centras veiks klasterio principu kaip ir „Medžio centras“. UAB „MC Grupė“ valdybos pirmininko teigimu, nuo pat veiklos pradžios tokiu principu veikianti įmonė įsitikino šio prekybos formato efektyvumu.
„Buvome vieni pirmųjų, kurie Lietuvoje įsteigė statybinių ir apdailos prekių verslo klasterį po vienu stogu, ir nuo pat veiklos pradžios pastebėjome, kad toks prekybos formatas pasiteisina ir klasterizacijos tendencija toliau tik ryškėja. Mūsų veiklos istorija – puikus pavyzdys, kad šios srities klasteris yra išties sėkmingas“, – sako A. Mockus.
Jo teigimu, klasterio principu veikiantis prekybos centras yra patogu bei naudinga tiek pirkėjams, tiek prekybininkams, kurie žino, kad jų produkcija apsilankiusių pirkėjų neliks nepastebėta.
Pasiteisino ir įmonės sprendimas orientuotis į vidutinės klasės pirkėjų segmentą. Anot „MC Grupės“ valdybos pirmininko, ekonominį segmentą šalyje tvirtai užsiėmę „Senukai“, „Ermitažas“ ir „Moki-veži“, o į prabangos prekių segmentą namų interjero prekių srityje labiausiai pataiko „Domus galerija“. Tuo tarpu netrukus į rinką įžengsiantis naujas namų apdailos prekybos centras UNIDECO, planuojama, pritrauks pirkėjus, ieškančius geriausio kokybės ir kainos santykio.
Pastaraisiais metais „Medžio centro“ parduotuvių apyvarta kasmet augo maždaug 20 proc., o šiuo metu vykdoma renovacija, prekybinio ploto išplėtimas ir veiklų atskyrimas, planuojama, išlaikys tokį patį augimą.
Plėtra, „MC grupės“ valdybos pirmininko teigimu, sudarys galimybes centrui pritraukti dar daugiau apdailos segmento prekėmis prekiaujančių pardavėjų ir naujų prekių ženklų.
„Į ateitį žvelgiame optimistiškai, nes pasirinkome teisingą veiklos kryptį. Plėtra leis išplėsti prekių asortimentą, pirkėjams pasiūlant dar daugiau jų poreikius ir skonį atitinkančių kokybiškų namų apdailos prekių už konkurencingą kainą“, – sako A. Mockus.
Į plėtrą ir atsinaujinimą UAB „MC Grupė“ investavo daugiau nei 1,4 mln. eurų. Po plėtros naujai įrengtame antrajame pastato aukšte atsiras daugiau nei 2000 kv. m. naujo prekybinio ploto. Atnaujintas bus ir pastato eksterjeras, ir interjeras, bus sukurta pilna infrastruktūra – laiptai, liftas, eskalatorius, lankytojų poilsio ir darbo zonos, ekspozicijų erdvės ir kita.
A.Mockus
„Vilniaus nekilnojamojo turto rinka pastaruoju metu labai aktyvi: statoma daug naujų individualių namų, kyla nauji daugiabučių kvartalai. Daug kas atsinaujina senesnius būstus. Jau kurį laiką pastebime, kad kuriantis ar atnaujinant būstą vis dažniau nutariama investuoti į kokybiškas statybines bei apdailos medžiagas. Vis daugiau žmonių supranta, kad ilgalaikėje perspektyvoje tai atsiperka“, – teigia A. Mockus.

Apie „Medžio centrą“
„Medžio centras“ – tai specializuotas statybinių bei apdailos prekių centras, kuriame šiuo metu įsikūrusios daugiau negu 50 skirtingų prekybinių erdvių. „Medžio centras“ veiklą pradėjo prieš 15 metų. Iš pradžių centras specializavosi medienos produktų prekyboje, vėliau išplėtė veiklą, o nuo 2016 m., atskyrus namų statybos ir apdailos sritis, šalia jo duris atvers prekybos centras UNIDECO.